خانه » بیماری و سلامتی » تعرفه های جدید پزشکی سال ۹۷ تا دو هفته آینده اعلام می شود

تعرفه های جدید پزشکی سال ۹۷ تا دو هفته آینده اعلام می شود

تعرفه های جدید پزشکی سال ۹۷ تا دو هفته آینده اعلام می شود

تعرفه های جدید پزشکی سال 97 تا دو هفته آینده اعلام می شود

 

 

امروز افرادی هستند که بیمار هستند و به پزشک مراجعه می کنند گفته شده که تعرفه های جدید پزشکی سال ۹۷ تا دو هفته دیگر بیان می شود انشالله که همه بیماران حالشان خوب شود

ایرج حریرچی‌ سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: در حال حاضرخدمات درمانی‌، دارویی، سرپایی‌، ملزومات پزشکی و حتی بستری‌ در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی بر اساس تعرفه‌‌های قانونی و مقررات قبلی اجرا می‌شود و بر همین اساس مراکز درمانی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه من از همه کارکنان حوزه بهداشت و درمان کشور به دلیل تأخیر در اعلام تعرفه‌های پزشکی جدید عذرخواهی‌ می‌کنم، افزود: متأسفانه اعلام تعرفه‌های پزشکی سال ۹۷ مانند سال‌های گذشته با تأخیر مواجه شده است اما این تعرفه‌ها در زمینه‌های مختلف مانند دارو، ملزومات مصرفی‌، خدمات سرپایی و بستری به زودی اعلام می‌شود. امیدواریم که تعرفه‌های سال جدید تا ۲ هفته آینده اعلام شود.

حریرچی‌ عنوان کرد:برای حمایت از صنف‌های مختلف پزشکی و حفظ کرامت‌ آنها اقدامات لازم در این زمینه در حال اجرا است، از طرفی نظارت‌های گوناگون‌ از طریق‌ بازرسان‌ انجام می‌شود و مردم می‌توانند هرگونه‌ تخلفی‌ مانند دریافت هزینه‌های بیشتر از تعرفه‌ها را از طریق‌ سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت‌ اظهار کرد: هرگونه تخلف در حوزه دارو، بهداشت محیط، نوع خدمات، تعرفه‌های درمانی، سرپایی و بستری‌ به وسیله گروه‌های نظارت وزارت بهداشت رصد می‌شود؛ از مردم درخواست دارم که هرگونه‌ تخلفی‌ را به منظور ارتقای حوزه سلامت و ارائه خدمات بهداشتی مناسب‌ به وزارت بهداشت اعلام کنند.

تعرفه های جدید پزشکی سال ۹۷ تا دو هفته آینده اعلام می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*