خانه » آموزش آشپزی » دستور تهیه سالاد یونانی

دستور تهیه سالاد یونانی

طرز تهیه سالاد یونانی اصل

سالاد یونانی , طرز تهیه سالاد یونانی اصل , سالاد یونانی با کاهو , shghn d,khkd

سالاد یونانی از جمله سالاد هایی می باشد که برخی وقتی به رستوران می روند و منو را مشاهده می کند با نام آن روبرو می شود شاید برای شما هم جالب باشد که دستور تهیه آن آشنا شوید و گاهی تمایل داشته باشید تا آن را در منزل تهیه کنید.سالاد ها در نوع های مفاوتی سرو می شوند ممکن است تعدادی از آن ها را حتی نامشان را هم نشیده باشیم و برای تهیه این سالاد نیاز به یک سری مواد اولیه داریم و برای تهیه آن نیاز به پخت و پز هم نداریم. روش درست کردن این سالاد را در ادامه در سایت نطاره ها مشاهده کنید.

مواد سالاد یونانی , سالاد یونانی با پنیر فتا , طرز تهیه سالاد یونانی

مواد لازم سالاد یونانی

کاهو نیم کیلو
گوجه دو عدد
خیار دو عدد
زیتون سیاه ۱۰۰ کرم
پیاز یک عدد
پنیر فتا ۱۰۰ گرم
سرکه ۲ قاشق غذاخوری
سیر یک حبه
روغن زیتون ۵ قاشق غذاخوری
پودر اورگانو به مقدار کم
نمک و فلفل به مقدار لازم

طرز تهیه سالاد یونانی :

ابتدا کاهو خوب و اصولی می شوییم سپس آن را ریز خرد می کنیم بعد گوجه شسته و آن را برش می دهیم و خیار را هم می شوییم و پوست می گیریم و خرد می کنیم سپس هسته های زیتون را جدا می کنیم و دایره ای برش می دهیم پیاز را هم بعد از پوست گرفتن حلقه ای برش می دهیم سپس کاهو را در ظرف مناسب می ریزیم خیار و گوجه و زیتون و پیاز را روی آن قرار می دهیم و بعد پنیر را به شکل مکعب های کوچک روی سالاد قرار می دهیم.

آموزش تهیه سس این سالاد

سیر را رنده می کنیم و به روغن زیتون و سرکه مخلوط می کنیم سپس پودر اورگانو و نمک و فلفل را اضافه کرده و همه مواد را با مخلوط کرده و آن را در کنار سالاد قرار می دهیم.

منبع : nezareha.com/1061/%d8%b3%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%af-%db%8c%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%86%db%8c

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*