خانه » مطالب خواندنی » زندگی نامه محمد نادری بازیکن

زندگی نامه محمد نادری بازیکن

زندگی نامه محمد نادری بازیکن

عکس محمد نادری , بیوگرافی محمد نادری بازیکن پرسپولیس , ازدواج و همسر محمد نادری

یکی از بهترین بازیکن های جوانی که در چند ساله اخیر به باشگاه پرسپولیس پیوسته است را میتوان محمد نادری دانست که از لیگ های خارجی این بازیکن شناسایی و جذب شد و توانست کیفیت فنی خود را در همان سال اول نشان دهد. در ادامه بیوگرافی ورزشکاران امروز برای شما زندگی نامه و بیوگرافی محمد نادری به همراه عکس های شخصی و اینستاگرامی وی را قرار داده ایم.

محمد نادری , عکس محمد نادری , بیوگرافی محمد نادری

بیوگرافی محمد نادری

این بازیکن جوان و آینده دار ایرانی متولد ۱۴ مهر سال ۱۳۷۵ در شهر قزوین می باشد. پست تخصصی محمد نادری دفاع چپ است ولی وی در پست های دفاع مرکزی و هافبک دفاعی نیز به خاطر فیزیک و قد مناسب توانایی بازی دارد.

کارنامه محمد نادری در دوران باشگاهی

وی فوتبال حرفه ای خود را خیلی زود و از باشگاه سایپا آغار کرد سپس به تیم مقاومت تهران پیوست. نادری در ادامه روند فوتبالی خود وارد تیم تراکتور سازی شد که از آنجا به صورت قرضی به نساجی رفت و سپس به تراکتور بازگشت. محمد نادری توانست از باشگاه تراکتور خود را لژیونر کرده و به تیم کورتریک بلژیک پیوست.

بعد از عدم موفقیت در فوتبال اروپا وی با قراردادی قرضی راهی باشگاه پرسپولیس تهران شد و توانست در این تیم اوج بگیرد و بازی های درخشانی در این تیم انجام دهد و با پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران دست پیدا کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*