خانه » تعبیر خواب » تعبیر خواب ببر-تعبیر خواب جنگیدن با ببر

تعبیر خواب ببر-تعبیر خواب جنگیدن با ببر

تعبیر خواب ببر-تعبیر خواب جنگیدن با ببر

تعبیر خواب ببر , تعبیر خواب جنگیدن با ببر , خواب ببر

گاهی انسان در خواب چیزهایی را می بیند کهنه تنها آن ها را به تازگی در زندگی روزمره ندیدن که حتی در فکر آن ها هم نبوده اند تعبیر خواب ببر برای برخی با اهمیت است چرا که ببر را در خواب دیده اند

تعبیر خواب ببر

محمد بن سیرین گوید: ببر جانوری درنده و دشمن شیر است و دیدن وی به خواب دشمن قوی و دلیر است. لیکن کریم و مهربان است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: ببر در خواب یک حیوان استثنایی است که تعابیر مربوط به حیوانات و درندگان دیگر درباره او صدق نمی‌کند زیرا این حیوان درنده و عظیم الجثه و در عین حال قشنگ و دوست داشتنی در خواب دشمن است اما دشمنی قوی و کریم. دشمنی که شما به هیچ وجه توان مقابله و رو یارویی با او را ندارید اما همین دشمن کریم و مهربان و باگذشت است و چنانچه بر شما چیره شود بدون وارد آوردن آسیب کلی از شما می‌گذرد و پی کار خود می‌رود.

تعبیر خواب جنگ با ببر

ابن سیرین گوید: اگر بیند با ببر در نبرد و جنگ است و او را قهر کرد، دلیل که بر دشمن چیره شود. اگر بیند ببر وی را قهر کرد دشمن بر وی ظفر یابد. اگر بیند ببر ازوی ترسان است و می‌گریخت از دشمن ایمن گردد.

مطیعی تهرانی: اگر در خواب دیدید که با ببر می‌جنگید با دشمنی دارای خصوصیات نقل شده در بالا دست و پنجه نرم می‌کنید و الزاماً درگیر می‌شوید. اگر در خواب ببر به شما حمله کند مورد تجاوز دشمن قرار می‌گیرید و چنانچه از پیش روی او بگریزید ایمن می‌شوید زیرا فرار از مقابل ببر ایمنی تعریف شده و اگر ببر را فراری دهید پیروز خواهید شد.

تعبیر خواب پوست و استخوان ببر

ابراهیم کرمانی گوید: پوست و استخوان و موی ببر به خواب دیدن، مال و منفعت است که ازدشمن بدو رسد، به قدر آن چه دیده است. اگر بیند بر ببر نشسته است و او مطیع است، دلیل که دشمن مطیع او گردد.

منوچهر تهرانی: پوست ببر در خواب مالی است که بدون زحمت و تلاش بدست می‌آید و چنانچه در خواب ببینید پوست ببر گسترده و روی آن نشسته‌اید پولی به شما می‌رسد که خیالتان را راحت می‌کند و برای سال‌های آینده تأمین خواهید یافت.

تعبیر خواب ببر-تعبیر خواب جنگیدن با ببر

 

منبع: مجله اینترنتی ستاره

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*