خانه » تعبیر خواب » تعبیر خواب سفر

تعبیر خواب سفر

تعبیر خواب مسافرت رفتن

تعبیر خواب مسافرت , خواب مسافرت رفتن , تعبیر خواب سفر , jufdv o,hf lshtvj

خیلی از ما به سفر رفتن علاقه مند هستیم و ممکن است بارها در واقعیت به مسافرت زیارتی مثل مشهد و کربلا و یا تفریحی پرداخته و از مکان های مختلف دیدن کنیم اما بعضی وقت های این سفر در خواب اتفاق می افتد که قطعا به دنبال مفهوم آن هستید ما امروز در سایت نظاره ها برای شما تعبیر خواب رفتن به مسافرت را قرار داده ایم که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

دیدن خواب سفر و مسافرت

دیدن خواب هایی با موضوع سیر و سفر کردن می تواند با توجه به سایر جزییات خواب مثل زمان و مکان و نحوه سفر،تعابیر متفاوتی داشته باشد ،ولی به طور کلی میتوان گفت که دیدن خواب هایی بر محوریت مسافرت و سفر می تواند نشان از به وجود امدن تغییرات مهم در زندگی واقعی فرد و مواجه شدن با انسان ها و شرایط جدید باشد.

ابن سیرین می‌گوید : اگر در خواب ببینی مکانی که به آن سفر کرده‌ای شرایط بهتری نسبت به مکان قبلی دارد تعبیرش این است که گشایش و راحتی در کارهای تو به وجود می آید.، ولی اگر شرایط مکان مقصد سفر بد باشد،تعبیر آن عکس می شود.

وی همچنین گفته است اگر ببینی در حالت سواره با کاروان می‌روی،یعنی به خواسته خودت خواهی رسید، ولی اگر ببینی در حالت پیاده و با وضعیت فقر و بینوائی با کاروان حرکت می‌کنی، یعنی به خواسته خودت نمیرسید. همین طور اگر ببینی برای بدرقه و وداع عده‌ای مسافر رفته‌ای، یا عده‌ای برای بدرقه تو آمده‌اند، یعنی حال و روز تو دگرگون شده ولی بعداً دوباره خوب و درست خواهد شد.

جابر مغربی می‌گوید : اگر ببینی با وسائل کامل و به طور مجهز به مسافرت رفته‌ای، نشان از این است که حال و روز و یا کار تو خوب و نیکو می‌شود، ولی اگر مجهز نبودی تعبیرش بر خلاف حالت قبلی می باشد.

خالد بن علی بن محد العنبری گوید : مسافرت در خواب برای کسی که فقیر و تنگ دست است، به ثروتمند شدن او تعبیر میشود و اگر کسی درخواب ببیند که به مسافرت میرود، وضعیت زندگی او تغییر میکند.

آنلی بیتون برای تعبیر خواب سفر رفتن می گوید :

– اگر خواب ببينيد هنگام سفر از زمين شيب دار مي گذريد ، نشان از این است كه پس از رسيدن به منفعتی ،زیان و گرفتاری نصیبتان خواهد شد.
– اگر خواب ببينيد به هنگام مسافرت از تپه ها و مناطق سرسبز عبور میکنید، شادمان و سعادتمند خواهيد شد .
ـ اگر خواب ببينيد به تنهايي با ماشين مسافرت مي كنيد ، نشان از این است كه به سفري پرحادثه خواهيد رفت .
ـ اگر خواب ببينيد همراه جمعيتي با ماشيني مسافرت مي كنيد ، علامت آن است كه با ماجراهايي دلپذير روبرو خواهيد شد و دوستاني تازه پيدا خواهيد كرد.

تعبیر خواب بازگشت از سفر

ابن سیرین می گوید : که اگر ببینی مسافر تو از سفر برگشته است، یعنی کار بسته و گره خورده تو باز می‌شود و گشایش می‌یابد، ولی اگر ببینی دوباره به سفر دیگری می‌رود یعنی خبر او دیرتر به تو می‌رسد.

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی مسافر تو با وسیله نقلیه از سفر برگشته است نشان از این است که مال و نعمت نصیب تو می شود.

خالد بن علی بن محد العنبری گوید : ممکن است بازگشت از سفر به توبه کردن و بازگشت از گناه یا بر رفع نیاز دلالت داشته باشد.

منوچهر مطيعی تهرانی گويد : اگر در خواب ديديد که از سفر بازگشته و سوغاتی و کيف و جامه دان و بسته زياد همراه داريد خوب است و خبر می دهد که به دنبال دگرگونی ها سودي عايد شما می گردد که به اندازه همان بسته هاست.

تعبیر خواب مسافرت به مکان های ناشناخته

جابر مغربی می‌گوید : اگر ببینی از شهر و دیار خودت بیرون می‌روی ولی از مقصد سفر بی خبری، تعبیرش این است که بیچاره و درمانده می‌شوی و اگر زن و فرزندخودت را هم می‌بری،به این معنی است که همگی خوار و درمانده می‌شوید.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی سفر کردی ولی مقصد نامعلوم است ، یـعـنـی از زن خودت جدا می‌شوی و یا اینکه خانه خودت را عوض می‌کنی.

آنلی بیتون می گوید : اگر خواب ببينيد به مكانهایی ناشناخته و كشف ناشده مسافرت كرده ايد ، نشان از این است كه دشمنانی خطرناک خواهيد داشت.

خالد بن علی بن محد العنبری گوید : اگر بیماری در خواب ببیند که به مقصدی دور و نامعلوم سفر میکند، بر مرگ یا شدت یافتن بیماری او دلالت دارد و ممکن است سفر به عذاب و ناراحتی نیز، تعبیر شود.

منبع : nezareha.com/1137/%d8%aa%d8%b9%d8%a8%db%8c%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%aa

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*