خانه » بیوگرافی بازیگران » بیوگرافی ، عکس و جوایز محسن تنابنده بازیگر طنز ایرانی

بیوگرافی ، عکس و جوایز محسن تنابنده بازیگر طنز ایرانی

نکات جالب و خواندنی درباره محسن تنابنده ، همسرش روشنک گلپا

عکس های محسن تنابنده , بیوگرافی محسن تنابنده , محسن تنابنده و همسرش روشنک گلپا

محسن تنابنده همه کاره و نقش اول سریال پر طرفدار سریال پایتخت می باشد. وی از بازیگران خوب ایرانی می باشد که در سال های اخیر توانسته به شهرت و محبوبیت بسیار بالایی برسد. در ادامه این مطلب بیوگرافی و نکاتی جالبی از محسن تنابنده و همسرش روشنک گلپا به همراه عکس در سایت نظاره ها قرار داده ایم.

بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده از جمله بازیگران موفق کشورمان می باشد که در زمینه کارگردانی و نویسندگی نیز بسیار خوب کار کرده است. وی متولد شهر تهران و در تاریخ ۲۶ فروردین سال ۱۳۵۴ به دنیا آمده است. اوج هنر و شهرت آقای تنابنده مربوط به سریال پایتخت می باشد که در ۵ فصل و در نقش نقی معمولی ایفای نقش کرده است. وی از طرفداران فوتبال و باشگاه استقلال می باشد.

محسن تنابنده دارای تحصیلات در رشته بازیگری از دانشگاه هنر نیز می باشد که شروع فعالیتش از سال ۷۱ در زمینه تئاتر می باشد که در سال ۸۲ بالاخره موفق به حضور در سینما کشور با بازی در فیلم دانه های ریز برف شد. او در ژانر های مختلف بازیگری از جمله کمدی و جدی به ایفای نقش پرداخته است و همچنین در سریال تاریخی محمد رسول الله نیز هنرنمایی کرده است. او همچنین فعالیت کارگردانی خود را با ساخت فیلم کمدی گینس در سال ۱۳۹۳ شروع کرد که با هنرنمایی خودش و رضا عطاران همراه بود.

عکس های محسن تنابنده , بیوگرافی محسن تنابنده , محسن تنابنده و همسرش روشنک گلپا

محسن تنابنده و دوست صمیمی اش احمد مهرانفر

انجام کارهای خطرناک بدون بدل

محسن تنابنده در مورد صحنه ای از سریال پایتخت که ماشین حامل باباپنجعلی به سمت دره می رود و او با طناب روی زمین کشیده میشود گفت : در آن صحنه به خاطر کمبود وقت و بی عقلی من از بدل استفاده نشد و شخصا این کار را انجام دادم. وی همچنین گفت عاشق جذابیت این کار ها هست و در فیلم هفت دقیقه تا پاییز نیز از یک ساختمان بلند آویزان بوده است.

انتقاد محسن تنابنده از حذف بخش های سریال پایتخت

فصل پنجم سریال محبوب پایتخت با همه جذابیت ها دارای حواشی مختلفی نیز بود که یکی از انها حذف بخش هایی از این سریال در ترکیه و ایران بود که با واکنش شدید احمد مهرانفر و محسن تنابنده همراه شد. آقای تنابنده در واکنش به این اتفاق “متن لطفا سانسور نکنید لطفا به مردم احترام بگذارید” را در اینستاگرام منتشر کرد.

جوایز و افتخارات

آقای محسن تنابنده کارگردان و بازیگر خوب کشورمان توانسته در طول فعالیت هنری خود جوایز داخلی و خارجی مختلفی را به دست بیاورد که شاید مهم ترین آنها کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر در سال های ۹۵ و ۸۸ و همچنین کسب جایزه تندیس کلوزآپ و لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم فراری باشد.


همچنین مشاهده کنید : سام درخشانیحامد بهداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*