خانه » بیوگرافی بازیگران » جواد عزتی ، زندگی نامه بازیگر طنز سینمای کشور

جواد عزتی ، زندگی نامه بازیگر طنز سینمای کشور

نکات جالب و خواندنی درباره جواد عزتی به همراه ماجرای ازدواجش

جواد عزتی , عکس جواد عزتی , بیوگرافی جواد عزتی , ازدواج جواد عزتی , همسر جواد عزتی

جواد عزتی یکی از بازیگرهای خوب کشور ایران می باشد او در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی ایفای نقش کرده است این بازیگر در برخی از سریال های تلویزیونی که محتوای طنز دارد نقش بازی کرده است که افراد زیادی با تماشای آن سریال ها خنده به لب هایشان نشسته است او در برخی از نقش هایی که ایفا کرده است به عنوان یک پسر مجرد بوده است اما در واقعیت او متاهل هست نام او برای برخی آشنا است و بازی او را دوست دارند. در ادامه بیوگرافی به همراه عکس و ماجرای ازدواجش با مه لقا باقری را می توانید مشاهده کنید.

جواد عزتی , عکس جواد عزتی , بیوگرافی جواد عزتی , ازدواج جواد عزتی , همسر جواد عزتی

عکس جواد عزتی و الناز حبیبی

یکی دیگر از سریال های که بازی کرده است سه دونگ سه دونگ بود که از شبکه پنج سیما پخش شد در آن سریال نیز او یک پسر مجرد بود که با خانواده اش در تهران با هم زندگی می کردند و در یک نانوایی مشغول کار بودند که دررر ادامه سریال تصمیم گرفتند تا به خارج از کشور سفر کنند و در این حین اتفاقاتی برای آن ها رخ داد که در نهایت به ایران بازگشتند.

در سریال دست بالای دست هم از شبکه سه سیما پخش شد که در این سریال هم او نقش یک پسر مجرد را بازی می کرد که به همراه پدر و برادرش زندگی می کرد و صاحب کارش به او اعتماد زیادی داشت و برای رفتن به یک مسافرت خانه خود را به او امانت می دهد تا از آن مراقبت کند وکه در این حین برای او اتفاقاتی می افتد البته در خیلی از موارد پدرش مانند او فکر نمی کند.

همسر و ماجرای ازدواج جواد عزتی

مه لقا باقری فارغ لتحصیل رشته گارگردانی می باشد او در سریال درد سرهای عظیم بازی کرده است و سریال قهوه تلخ هم ایفای نقش کرده است و در چندین نمایش تئاتر بازی کرده است اما خیلی از افراد او با بازی در دورهمی می شناسند. جواد عزتی در مورد آشنایی و ازدواجش در برنامه دورهمی اینطور گفت که در یک بازی تئاتر با همسرش آشنا که این آشنایی منجر به ازدواج شد.


همچنین مشاهده کنید : حامد بهدادسام درخشانیمحسن تنابندهاحمد مهرانفر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*