خانه » مطالب خواندنی » خرید بک لینک معتبر قوی – فروش بهترین بک لینک ها

خرید بک لینک معتبر قوی – فروش بهترین بک لینک ها

تاثیر بک لینک چگونه است ؟

همانطور که می دانیم، فعالیت های سئو به دو حوزه بزرگ تقسیم می شوند: سئو درون سایت و خارج از سایت.اولی فعالیت‌های بهینه‌سازی است که ما مستقیماً در سایت انجام می‌دهیم، در حالی که دومی بر سیگنال‌های بیرونی سایت ما تمرکز دارد و کم و بیش مستقیماً به تبلیغ و به اشتراک گذاری محتوای وبسایت توجه دارد.در میان فعالیت های سئو خارج از سایت لینک بیلدینگ نقش اساسی ایفا می کند.

لینک بیلدینگ به معنای ایجاد بک لینک های معتبر و قدرتمند برای افزایش و ارتقا ربته سایت است.بک لینک ها یکی از مهمترین عواملی هستند که گوگل برای تعیین رتبه وبسایت از آن ها استفاده می کند.بک لینک به معنای اشتراک گذاری لینک وبسایت شما توسط وبسایت یا دامنه های دیگر است.گوگل، بینگ و دیگر موتورهای جست و جو از پروفایل بک لینک هر وب سایت به عنوان یک شاخص استفاده می کنند تا بتوانند صفحات سایت را برای رتبه بندی طبقه بندی کنند.

به زبان ساده، می توان گفت که هرچه بک لینک های باکیفیت بیشتری برای وب سایت شما وجود داشته باشد، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت و در نتایج جستجو رتبه بهتری کسب می کنید.

موتورهای جستجو روزانه حجم عظیمی از داده‌های درون اینترنت را فهرست‌بندی می‌کنند، ترفندی که کار آنها را در این زمینه تسهیل می‌کند و به شما امکان می‌دهد بفهمید که چگونه یک سایت را به رتبه های برتر نتایج برسانید، ارزیابی اعتبار و اعتماد سایت است.

یکی از عواملی که نقش مهمی بر میزان اعتبار دارد ، تاثیر بک لینک است ، یعنی وجود لینک هایی که از سایت های دیگر به وبسایت ما اشاره می کنند، چه از نظر کمی و چه از لحاظ کیفی.

تاثیر بک لینک چگونه است ؟

هیچ سایتی در رتبه بندی گوگل بدون بک لینک نمی تواند جایگاه خوبی داشته باشد. مبتدیان سئو ممکن است از تاثیر بک لینک با خبر نباشند.موتورهای جستجو امروزه به طور فزاینده ای یک سایت را بر اساس تعداد و کیفیت بک لینک آن ارزیابی می کنند. بدون بک لینک یا با لینک های ضعیف و به تعداد کم، یک وبلاگ به رتبه قابل توجهی در موتورهای جستجو دست نخواهد یافت.

اولین بار در سال های ابتدایی کار موتور جست و جوی گوگل یعنی سال ۱۹۹۶ شخصی به نام سرگئی برین از الگوریتمی به نام پیج رنک برای تعیین ارزش وبسایت ها استفاده کرد.به این ترتیب بر اساس تعداد لینک های ورودی هر سایت ، نمره ای از ۱ تا ۱۰ به هر وبسایت داده میشد و در نتیجه سایت هایی که دارای بک لینک های بیشتری بودند نمره بیشتری داشته و در رتبه های بالای گوگل قرار میگرفتند.

این الگوریتم بعدها سبب شد تا وبسایت ها با ایجاد بک لینک بیشتر برای خود سعی کنند به شکلی تقلب گونه در گوگل رتبه کسب کنند.به همین دلیل گوگل با بروزرسانی الگوریتم های خود ، از این کار جلوگیری کرده و معیار ارزش وبسایت ها را نه فقط بر تعداد بک لینک ، بلکه بر کیفیت بک لینک ها قرار داد.بنابراین امروزه با بک لینک های زیاد و همچنین با کیفیت می توان برای نتایج مرتبط با موضوع وبسایت در رتبه های برتر گوگل قرار داشت.

تاثیر دیگر بک لینک بر وبسایت ، افزایش ترافیک ارگانیک سایت است.زمانی که لینک سایت شما در وبسایت های پربازدید قرار بگیرد ، کاربران با کلیک بر روی لینک به وبسایت شما مراجعه می کنند و این موضوع باعث افزایش ترافیک و در نتیجه بهبود سئو سایت می شود.

آخرین تاثیر بک لینک ، ایندکس بهتر و سریع تر صفحات سایت است.ایندکس به معنای فرایند بررسی وبسایت توسط ربات گوگل برای فهرست بندی مطالب در صفحه نتایج است.بک لینک بیشتر به معنای قرارگیری سریع مطالب منتشر شده در گوگل خواهد بود.

برای دریافت بهترین بک لینک جهت افزایش رتبه سایت روی لینک زیر کلیک کنید :

خرید بک لینک برای بهبود رتبه سایت

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*