خانه » بیوگرافی بازیگران » فعالیت های هنری امیرحسین آرمان + عکس و بیوگرافی

فعالیت های هنری امیرحسین آرمان + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی و نکات خواندنی درباره امیرحسین آرمان و ماجرای عاشق شدن او

امیرحسین آرمان , بیوگرافی امیرحسین آرمان , عاشق شدن و همسر امیرحسین آرمان , عکس امیر حسین آرمان خندوانه

امیرحسین آرمان یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون می باشد کا بازی او به دل برخی از افراد خصوصا در سریال پریا در نقش کیوان نشسته است او در چند سریال تلویزیون بازی کرده است که از شبکه های مختلف تلویزیون پخش شده اند اما ممکن است برای برخی نام او یادآور یک سریال و یا فیلم سینمایی باشد.

امیرحسین آرمان , عاشق شدن امیرحسین آرمان , بیوگرافی امیرحسین آرمان , عکس امیر حسین آرمان

عکس امیر حسین آرمان به همراه لادن مستوفی و افسانه بایگان در سریال پریا

سریال مرز خوشبختی یکی دیگر از سریال هایی که او بازی کرده است که در این فیلم او جوانی است که می خواهد ازدواج کند اما پدر دختر مورد علاقه او مخالفت می کند و او به خاطر رسیدن به دختر مورد علاقه خود نصمیم می گیرد با دوستش دست به یک دزدی بزند در برای او ماجرهایی اتفاق می افتد او در سریال های دیگری مانند پریا و کلاه پهلوی و … بازی کرده است. اما در کارنامه هنری او ایفای نقش در فیلم های سنمایی هم آماده است که از بین آن ها می توان خبر خاصی نیست و نهنگ عنبر ۲ و داره صبح میشه و بیداری رویاها و برف روی شیروانی داغ و در امتداد شهر و ساکن خانه چوبی و … را نام برد.

فعالیت در زمینی موسیقی

در سال های اخیر بسیاری از بازیگران به سمت موسیقی و خوانندگی نیز رفته اند. اما امیرحسین آرمان از آن دسته بازیگرانی می باشد که موسیقی را زودتر به صورت حرفه ای آغاز کرد. وی تاکنون چندین اثر را منتشر کرده است که می توان از بین آن ها می توان به سوی تو و هر شب و خواستنی را نام برد.

ماجرای عاشق شدن امیرحسین آرمان

همواره یکی از سوالات جالب از یازیگران ماجرای ازدواج و یا عاشق شدن آنها می باشد که این سوال در برنامه دورهمی مهران مدیری رنگ جدی تری به خود گرفت اما این بار این سوال از آقای آرمان در در گفتگو با علی ضیا پرسیده شد و او در مورد سوالی که مربوط به عاشق شدنش بود پاسخ داده است که از سن ۱۴ سالگی عاشق شدم.


همچنین مشاهده کنید : جواد عزتیاحمد مهرانفرمحسن تنابنده

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*